Retningslinjer for angivelse av titler ved Norges Markedsakademi

Norges Markedsakademi er dedikert til å anerkjenne og belønne våre studenters prestasjoner gjennom tildeling av spesifikke titler som reflekterer deres kompetanse og ferdigheter innenfor ledelse, markedsføring, HR og bærekraftig forretningsutvikling. Disse titlene er interne godkjenninger, eksklusivt utstedt av Norges Markedsakademi, og har ikke formell godkjenning fra eksterne myndigheter.

FORMÅL:

Målet med tildelte titler er å anerkjenne studentenes dyktighet, dedikasjon og faglige prestasjoner ved gjennomføring av våre nettbaserte utdanninger. Titlene skal representere spesifikke kompetanser og ferdigheter oppnådd gjennom kursene, og tjene som en indikator på studentens faglige utvikling.

TITLER OG BESKRIVELSER:

➙ Sales Manager:

Tildelt til studenter som demonstrerer eksepsjonelle ledelsesferdigheter innen salg, inkludert strategisk planlegging, teambygging og kundeengasjement.

➙ Marketing Manager:

Tildelt til studenter som viser fremragende evner i å utvikle og implementere effektive markedsføringsstrategier, inkludert digital markedsføring, produktlanseringer og merkevarebygging.

➙ Human Resource Manager:

Tildelt til studenter som utmerker seg innenfor HR, inkludert rekruttering, talentutvikling, og håndtering av ansattforhold.

➙ Corporate Sustainability Strategist:

Tildelt til studenter som viser fremragende kompetanse i å utvikle og implementere bærekraftsstrategier innen forretningsmiljøet.

VÅRE RETNINGSLINJER FOR BRUK:

1. Eksklusivitet:

Tildelte titler er eksklusivt forbeholdt studenter som har fullført og bestått relevante kurs ved Norges Markedsakademi.

2. Nøyaktig Representasjon:

Studenter må nøyaktig representere de tildelte titlene, og det skal ikke antydes formell godkjenning fra eksterne myndigheter.

3. Etiske Retningslinjer:

Studenter forventes å utøve etisk og ansvarlig bruk av de tildelte titlene i alle faglige sammenhenger.

4. Oppdatering og Vedlikehold:

Norges Markedsakademi forbeholder seg retten til å oppdatere og revidere titler i tråd med endringer i bransjepraksis og faglige standarder.

5. Bekreftelse av Tittel:

Tildelte titler kan bekreftes av Norges Markedsakademi i henhold til våre interne retningslinjer ved forespørsel fra studenter eller potensielle arbeidsgivere.

Disse retningslinjene er utformet for å sikre integritet og relevans i tildelingen av titler ved Norges Markedsakademi. Vi oppfordrer studenter til å bære sine tildelte titler med stolthet og bruke dem som et synlig bevis på deres faglige prestasjoner innen ledelse, markedsføring, HR og bærekraftig forretningsutvikling.